Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Συνέδριο:"Η Eπόμενη Mέρα της Αγοράς Επικοινωνίας"

Η επόμενη μέρα της αγοράς επικοινωνίας θα είναι το βασικό θέμα του μεγαλύτερου συνέδριου που έχει γίνει ποτέ στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας στην Ελλάδα. Με τίτλο «Επικοινωνία: Η Επόμενη Μέρα», προγραμματίζεται για την 23η Μαρτίου 2011.

Στόχος του συνεδρίου είναι η εξεύρεση απαντήσεων στα καυτά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος της επικοινωνίας αυτή τη στιγμή. Επιδίωξη  είναι βρεθούν οι συντεταγμένες που θα καθορίσουν την «Επόμενη Ημέρα» για την επικοινωνία και θα συνδράμουν στην αγορά να αποκωδικοποιήσουν την νέα σχέση του καταναλωτή με τα brands, την ανάγκη για διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού από διαφημιστές και διαφημιζόμενους καθώς και τα νέα μοντέλα συνεργασίας που πρέπει να δημιουργηθούν στο τρίγωνο Διαφημιζόμενοι-Εταιρείες Επικοινωνίας-Μέσα Ενημέρωσης, προκειμένου να εκπληρωθούν τα παραπάνω.

Παράλληλα να καθοριστούν τα χρειώδη για την  δημιουργία ενός βιώσιμου μοντέλου για τον χώρο της επικοινωνίας που θα επιτρέπει την παραγωγή δημιουργικών και αποτελεσματικών ιδεών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...