Δύσκολη η εξίσωση της ανάπτυξης ενημερωτικών portal στο Διαδίκτυο ως νέα πηγή ανάπτυξης εσόδων.
Τα στοιχεία της παγκόσμιας έρευνας της Nielsen καταδεικνύουν ότι σε όλο τον κόσμο, και ειδικά στην Ελλάδα, οι χρήστες τάσσονται υπέρ του δωρεάν προσφερόμενου «περιεχομένου».
Και αν δεχόταν να πληρώσουν για μια υπηρεσία, αρνούνται να υπάρχουν σε αυτήν διαφημίσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά