Τρίτη 4 Μαΐου 2010

«Προσαρμογή της TV στα νέα δεδομένα»



Την αναγκαιότητα άμεσης προσαρμογής της ελληνικής τηλεοπτικής αγοράς στα νέα δεδομένα που έχουν ανακύψει στο τηλεοπτικό πεδίο, προχωρώντας σε αναπροσαρμογή της λειτουργίας τους, με γνώμονα τη διατήρηση πρώτα από όλα των υφιστάμενων θέσεων εργασίας, επισήμαναν ο Γιώργος Λεβέντης, γενικός διευθυντής της τηλεόρασης του Antenna και ο διευθυντής προγράμματος του σταθμού, Γιάννης Λάτσιος.
Οπως ανέφεραν τα δύο στελέχη του Antenna κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παρατέθηκε χθες, με αφορμή την επικείμενη λήξη της τρέχουσας τηλεοπτικής σεζόν, στους συντάκτες του ρεπορτάζ των ΜΜΕ και στους συντάκτες του τηλεοπτικού ρεπορτάζ, στο κανάλι του Αμαρουσίου οι κινήσεις προσαρμογής άρχισαν εδώ και ενάμιση χρόνο, αφού η διοίκηση, διαβλέποντας τις εξελίξεις, προχώρησε στις αναγκαίες αλλαγές.
Η τηλεοπτική πίτα μειώνεται
Στην αλλαγή του τρόπου τηλεθέασης, με την επέκταση της κατανάλωσης του τηλεοπτικού περιεχομένου, εκτός από την οθόνη της τηλεόρασης, στην οθόνη του υπολογιστή, των υπερφορητών συσκευών (iPad), αλλά και των κινητών τηλεφώνων, αναφέρθηκε, από την πλευρά του, ο κ. Λεβέντης, επισημαίνοντας ότι το περιβάλλον αλλάζει ραγδαία.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε και στις τρέχουσες εξελίξεις και, ειδικότερα, στη μείωση των εσόδων που καταγράφεται. «Η πίτα της τηλεόρασης έχει μειωθεί σημαντικά το τελευταίο χρονικό διάστημα», τόνισε στις δικές του δηλώσεις ο κ. Λάτσιος, επισημαίνοντας ότι «από πέρυσι χάθηκαν περισσότερα από 200 εκατ. ευρώ σε επίπεδο πωλήσεων από το σύνολο των τηλεοπτικών επιχειρήσεων, ποσό το οποίο για τα μεγέθη μας είναι ιλιγγιώδες».
«Οταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα, κανένας δεν μένει αλώβητος, ακόμα και αν καταφέρνει να αυξάνει το μερίδιο του από τη διαφημιστική πίτα, όπως έκανε ο Antenna τη φετινή χρονιά», ανέφερε ο διευθυντής προγράμματος του Antenna.
Σε ό,τι αφορά το πρόγραμμα του καναλιού, δήλωσε ότι θα υπάρξει επένδυση στην ελληνική παραγωγή, λελογισμένη ωστόσο και προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής. «Οι 40 ελληνικές σειρές τελείωσαν για την τηλεόραση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Δύσκολες ημέρες
«Διανύουμε δύσκολες ημέρες στην τηλεόραση», είπε ο κ. Λεβέντης, αναφέροντας παράλληλα ότι το τηλεοπτικό μέσο έρχεται πλέον ολοένα και περισσότερο στο προσκήνιο, αφενός λόγω των εξελίξεων και της αναγκαιότητας που υπάρχει για ενημέρωση, αφετέρου λόγω των αναγκών που έχει ο τηλεθεατής για ψυχαγωγία με όσο το δυνατόν λιγότερο κόστος.
Η ιδιωτική τηλεόραση δεν κοστίζει τίποτα στον Ελληνα πολίτη, ανέφερε ο κ. Λεβέντης, επισημαίνοντας παράλληλα ότι, δεδομένων των ευρύτερων εξελίξεων στη χώρα μας, την επόμενη χρονιά, αναμένεται αύξηση του μέσου χρόνου τηλεθέασης.
«Στόχος μας είναι να κερδίσουμε αυτό το κοινό, παρέχοντάς του ένα πολυποίκιλο και σφαιρικό πρόγραμμα, που περιλαμβάνει ενημέρωση και ψυχαγωγία, ένα πρόγραμμα που απευθύνεται στο σύνολο των τηλεθεατών», είπε ο κ. Λεβέντης.
Για να το πετύχουμε, τα τελευταία χρόνια, προχωρήσαμε σε αρκετές αλλαγές από την αλλαγή λογότυπου, στην αλλαγή προγράμματος, αλλά και στην επένδυση στη νέα τεχνολογία, με τη δημιουργία του webTV, ανέφερε ο γενικός διευθυντής της τηλεόρασης του Antenna.
ΣΤΕΛΙΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ- ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...