Ποιo μπορεί να είναι το επόμενο βήμα στην εξέλιξη του Μάρκετινγκ; Ίσως ο μόνος αρμόδιος για να δώσει απάντηση στο ερώτημα, είναι ο άνθρωπος που διατύπωσε τις αρχές του σύγχρονου Μάρκετινγκ, ο Philip Kotler.
Στις αρχές Μαΐου αναμένεται να κυκλοφορήσει το τελευταίο βιβλίο του Philip Kotler, με τίτλο «Marketing 3.0. From Products to Customers, to the Human Spirit». Ο «πατέρας» του σύγχρονου Μάρκετινγκ, καθηγητής Philip Kotler, έρχεται να αποκαλύψει τι μέλλει γενέσθαι, σε μια εποχή όπου τίποτε πια δεν είναι σίγουρο και ο κόσμος όπως τον ξέραμε, έχει ριζικά αλλάξει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά