Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Η πορεία της διαφήμισης


Το Φεβρουάριο η τεκμαρτή διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ στη χώρα μας «προσγειώθηκε» στα 137,8 εκατ. ευρώ με την τηλεόραση να περνά για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια πάνω από τα περιοδικά.

Το σχετικό κονδύλι στην τηλεόραση τον περασμένο μήνα διαμορφώθηκε στα 52,69 εκατ. ευρώ, στα περιοδικά στα 47 εκατ. ευρώ, στις εφημερίδες στα 29,1 εκατ. ευρώ και στο ραδιόφωνο στα 8,9 εκατ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...