Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Αναζητείται στρατηγικός εταίρος


Το σύνδρομο του «στρατηγικού εταίρου» πλήττει την ελληνική αγορά ΜΜΕ. Συνοψίζοντας τα όσα ακούγονται για διαβουλεύσεις, αποχωρήσεις, συνεργασίες, ενισχύσεις και άλλα πολλά μπορούμε να πούμε ότι στην εγχώρια επιχειρηματική σκηνή διαδραματίζεται σήριαλ με πρωταγωνιστές, το ΔΟΛ, το Πρώτο Θέμα και τον Πήγασο, τo ΣΚΑΪ και την Καθημερινή, τον Όμιλο Ρέστη, ενώ πάντοτε σε ρόλο «γκεστ», εμφανίζεται ο επιχειρηματίας Κυριακίδης με την υποστήριξη Λαυρεντιάδη (φωτό). Πάντως η «επιδημία» δεν αφορά μόνο τις ελληνικές επιχειρήσεις αφού και σε διεθνές επίπεδο (βλέπε Όμιλος Prisa), η ύφεση φέρνει στο χώρο των Μέσων νέους εταίρους.
Σύνδρομο χαμηλού κόστους
Την ίδια ώρα η ελληνική τηλεοπτική παραγωγή έχει το δικό της σύνδρομο, εκείνο του «χαμηλού κόστους», αφού οι περικοπές έχουν φτάσει σε ιστορικά υψηλά. Η στρατηγική που εφαρμόζει διεθνώς ο Όμιλος RTL -μεγαλομέτοχος του Alpha-, βρίσκει πλέον θιασώτες και στην Ελλάδα, αφού ακόμα και οι ισχυροί της αγοράς, που μέχρι τώρα παρουσίαζαν ποιοτικά (τηρούμενων των αναλογιών βεβαίως) προγράμματα, αρχίζουν τις συζητήσεις για το σχεδιασμό των νέων προγραμμάτων τους, από το «μείον 30%».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...