Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

VIDEO - Γ.Κουρής: «Χρωστάω στην εφορία, όπως πάρα πολλοί Ελληνες και σιγά σιγά θα τα πληρώσω»

«Όποιος αντιστέκεται στην τρόικα, συλλαμβάνεται. Δεν έχω αγγίξει ποτέ ούτε μία δραχμή από το Δημόσιο χρήμα», επισημαίνει σε δήλωσή του ο εκδότης Γιώργος Κουρής. 


Σχολιάζοντας την σημερινή του σύλληψη για χρέη περίπου 2,5 εκατ.ευρώ, ο κ. Κουρής επισημαίνει: «Δεν πήρα ποτέ μου ούτε εργολαβίες, ούτε προμήθειες του
Δημοσίου. Δεν έχω πάρει, ούτε δώσει καμία μίζα. Δεν βρίσκομαι σε καμία λίστα, αυτή της Λαγκάρντ ή διαφορετική. Δεν είχα και δεν έχω κανέναν λογαριασμό με χρήματα στο εξωτερικό. Ο,τι έχω κάνει, το έχω καταφέρει με πολλή δουλειά και πολύ κόπο, όπως όλοι οι Ελληνες».

Ο κ. Κουρής συνεχίζει στην γραπτή του δήλωση: «Χρωστάω στην εφορία, όπως πάρα πολλοί Ελληνες και σιγά σιγά θα τα πληρώσω. Ξέρω ότι το Kontra Channel και η Kontra News ενοχλούν. Αλλά θα συνεχίσουμε, δεν καταλαβαίνουμε τίποτα...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...