Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

Νίκος Αντωνιάδης: «Γιατί μεταδίδω το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου»

Ο έμπειρος δημοσιογράφος εξέπληξε πολλούς όταν άρχισε τη περιγραφή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Στίβου στη Μόσχα, καθώς δεν έχουν γίνει ακόμη προσλήψεις στην ΕΔΤ

Ο Νίκος Αντωνιάδης αμέσως μετά το τέλος της μετάδοσης, επισήμανε στο sport-fm: «Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στίβου έπρεπε να παίξει στην Δημόσια Τηλεόραση και γι' αυτό τον λόγο δέχτηκα την πρόταση, για να βοηθήσω απ' την πλευρά μου προς αυτή την κατεύθυνση. Θα ήταν πολύ άσχημο να μην φτάσει η εικόνα αυτής της σπουδαίας διοργάνωσης στο σπίτι του κάθε Έλληνα και της κάθε Ελληνίδας».

Σύντομα αναμένεται να γίνουν οι πρώτες προσλήψεις στην Δημόσια Τηλεόραση και τότε ο Νίκος Αντωνιάδης θα βρει «ανάσες» στις πρωϊνές και απογευματινές μεταδόσεις. Για τον σημερινό «μαραθώνιο» τόνισε: «Αυτό που έγινε ήταν εξαιρετικά δύσκολο. Βοήθησε και η Μαρία Πολύζου, όπως βοήθησαν και τα τριάντα χρόνια εμπειρίας που έχω στην πλάτη μου. Και την Κυριακή θα είμαι μόνος μου με μόνο μία μικρή διακοπή που θα έχει η μετάδοση. Όλα αυτά μέχρι να γίνουν οι πρώτες προσλήψεις».

Τέλος, το sport-fm.gr ζήτησε απ' το Νίκο Αντωνιάδη τη θέση του για τις ενδεχόμενες αντιδράσεις που υπάρχουν από εργαζόμενους της ΕΡΤ για την περιγραφή στη Δημόσια Τηλεόραση. Η απάντηση: «Εγώ δεν ασχολούμαι με τη δουλειά τους. Ούτε είμαι υπέρ, ούτε κατά σε αυτό που κάνουν. Αυτό που ήθελα είναι να μεταδοθεί το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στίβου, να το δει ο κόσμος».

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...