Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Πρωταγωνίστρια της τηλεθέασης παραμένει πάντα η μικρή οθόνη

Υψηλές τηλεθεάσεις μέσα από διαφορετικές συσκευές δείχνουν στοιχεία της Nielsen, ενώ παράλληλα καταγράφεται διπλασιασμός των κατόχων συσκευών HDTV, DVR και «έξυπνων» τηλεφώνων.
Την ίδια ώρα, πάντως, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της έρευνας Three Screen Report που διεξάγει ανά τακτά χρονικά διαστήματα η Nielsen στις ΗΠΑ, παρά την ένταση του ανταγωνισμού για τη «μικρή οθόνη» και τη δυνατότητα λήψης τηλεοπτικού περιεχομένου και σε άλλες συσκευές, η τηλεόραση παραμένει η δημοφιλέστερη επιλογή για κατανάλωση οπτικοακουστικών προϊόντων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας πάνω από το 50% των νοικοκυριών στις ΗΠΑ έχουν τηλεοπτικές συσκευές HDTV, πράγμα που δείχνει αύξηση 189% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2008. Επίσης περισσότερο από το 33% των νοικοκυριών κατέχουν συσκευή DVR, υποδεικνύοντας αύξηση 33%, ενώ την ίδια ώρα οι συνδέσεις υψηλής ταχύτητας στο διαδίκτυο έχουν φτάσει στο 63,5% των νοικοκυριών. Επίσης το 25% των νοικοκυριών διαθέτει ένα smartphone.
Παρά την ευρύτατη πλέον διείσδυση και άλλων μέσων ικανών να προβάλλουν τηλεοπτικό περιεχόμενο, η τηλεοπτική συσκευή, παραμένει η «δημοφιλέστερη οθόνη» για τους τηλεθεατές, αφού της αφιερώνουν 158 ώρες και 25 λεπτά κατά μέσο όρο σε μηνιαία βάση, χρόνος αυξημένος κατά 2 ώρες σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009.
Επίσης η τηλεθέαση μέσω του timeshifting αυξήθηκε στις 9 ώρες και 36 λεπτά, ενώ ο χρόνος τηλεθέασης των online video ανήλθε στις 3 ώρες και 10 λεπτά μηνιαία. Εξάλλου και όσον αφορά το mobile video, οι θεατές περιεχομένου μέσα από αυτή την πηγή εμφανίζουν χρόνο τηλεθέασης στη τάξεως των 3 ωρών και 37 λεπτών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...