Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

«Καθαρίζει» το τοπίο στα ερτζιαανά της Αττικής

Ξεκαθάρισμα του τοπίου όσον αφορά τα ενημερωτικά μέσα, στο χώρο του ραδιοφώνου, δείχνουν τα τελευταία στοιχεία ακροαματικότητας που δημοσιοποίησε η ΑΕΜΑΡ, γεγονός που εν μέρει απαντά και στο ερώτημα μερίδας δημοσιευμάτων, σχετικά με τις μετρήσεις στα ερτζιανά της Αττικής.
ANT1 logo Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας Focus-Bari, που διεξάγει την έρευνα ακροαματικότητας για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ -της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας που έχουν συστήσει οι ιδιωτικοί ραδιοφωνικοί σταθμοί του νομού Αττικής για τις μετρήσεις των ραδιοφώνων-, στο διάστημα από 24/05/2010 μέχρι και 20/06/2010, έντονη κινητικότητα υπήρξε όσον αφορά την 4η και 5η θέση της λίστας των ενημερωτικών, ενώ ξεκαθάρισε το τοπίο στις 3 πρώτες θέσεις.
Ειδικότερα, πρώτος σε ακροαματικότητα ραδιοσταθμός στο λεκανοπέδιο, τόσο στους ενημερωτικούς όσο και στους ψυχαγωγικούς και αθλητικούς, είναι ο ΣΚΑΪ, με 12,5% (από 12,8% το μήνα που προηγήθηκε). Στη δεύτερη θέση ακολουθεί ο Real FM με 6,3% (από 5,6% τον προηγούμενο μήνα), ενώ στην 3η θέση με μεγάλη πλέον διαφορά από τον τέταρτο, ακολουθεί ο ANT1 με 4,3% (διατηρώντας σταθερό το μερίδιο του).
Στην 4η θέση πέρασε ο Flash με 3,8% (έναντι 3%), ενώ παρά την αύξηση του μεριδίου του στο 3,1% (από 2,9%), ο Θέμα FM πέρασε στην 5η θέση. Η ΝΕΤ ακολούθησε με 1,7% (έναντι 1,8%), ενώ τη λίστα έκλεισε ο Βήμα FM με 1,6% (έναντι 1,9%).
Όπως προκύπτει από τα προαναφερθέντα στοιχεία, ο Θέμα FM, ο οποίος παλαιότερα ανταγωνιζόταν τον ΑΝΤ1, πλέον βρίσκεται πίσω από τον Flash και μάλιστα αρκετές μονάδες, ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται το κατά πόσο ο σταθμός ιδιοκτησίας Κυριακίδη θα καταφέρει να διατηρήσει το γρήγορο ρυθμό βελτίωσης των μεριδίων του και να αρχίσει να «κοιτά», προς τον ΑΝΤ1 πλησιάζοντάς τον. Επισημαίνεται πάντως ότι απέχει αρκετά ακόμη από την 3η θέση. Επιστρέφοντας στο Θέμα, παρά το ότι δεν χάνει ακροατές, φαίνεται να κερδίζει λιγότερο από ό,τι οι ανταγωνιστές του.
Αξίζει να επισημανθεί ότι οι ραδιοσταθμοί έχουν σχετική εικόνα των μετρήσεων, καθ' όλη τη διάρκεια της μέτρησης (με τις εβδομαδιαίες αναφορές) και ως εκ τούτου, ξέρουν χονδρικά πώς θα διαμορφωθεί η εικόνα στο τέλος του μήνα.
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...