Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Τζαβάρας στην ΕΤ3: «Δεν θα ισχυριστώ ότι δεν έγιναν παρανομίες στη ΔΤ»

Αποκαλυπτική ήταν η παρέμβαση του Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας και πρώην υπουργού Πολιτισμού Κώστα Τζαβάρα στην εκπομπή «Απαγορευμένος Λαβύρινθος» της Ελεύθερης ΕΡΤ3 και στον Αλέξανδρο Τριανταφυλλίδη, για το στόχο της ερώτησης των 32 βουλευτών της Ν.Δ. για την ΕΡΤ.

Σε σχετική ερώτηση για το αν οι «32» προτρέπουν τον κ. Καψή και τον κ. Στουρνάρα να στείλει τα ΜΑΤ στην ΕΡΤ ο κ. Τζαβάρας ήταν σαφής: «Εγώ δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο, ούτε προκύπτει από το κείμενο της ερώτησης, ότι δηλ. πήγαινε τα ΜΑΤ στην ΕΡΤ. Δεν είναι σύμφωνο ούτε με την παιδεία μου, ούτε με την φυσιογνωμία μου, προκειμένου να συλλαμβάνονται άνθρωποι και να οδηγούνται στα κρατητήρια. Είναι αδιανόητο όμως μέχρι σήμερα η κυβέρνηση να μη μπορεί να δώσει μία λύση. Λύση, εγώ δεν είπα ποια λύση. Δεν είναι δυνατόν να μη γίνεται μία προσπάθεια και από την κυβέρνηση και από τα συνδικάτα και από όλους εμάς , προκειμένου να βρεθεί μία λύση και να δούμε να λειτουργεί ΞΑΝΑ η δημόσια ραδιοτηλεόραση.»

Στη σχετική αναφορά-επισήμανση για τις πολλαπλές παρανομίες στη Δ.Τ. και τη κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος ο κ. Τζαβάρας ξεκαθάρισε: «Δεν είμαι από εκείνους που θα σας πει ότι αυτά δεν έχουν βάση . Οπωσδήποτε είναι της αρμοδιότητας του συγκεκριμένου υπουργού και των άλλων συναρμοδίων υπουργών να πάρουν μέτρα έτσι ώστε να μην συμβαίνουν αυτά στα οποία αναφερθήκατε. Είμαι εναντίον κάθε παρανομίας και κάθε ανομίας από οπουδήποτε και αν πηγάζει και στο όνομα οποιασδήποτε λογικής και αν υλοποιείται».

Δείτε το απόσπασμα της εκπομπής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...