Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Το συγκινητικό “αντίο” του Γιώργου Μπόμπολα στη γυναίκα του

Συγκινητικό ήταν το “αντίο” του Γιώργου Μπόμπολα προς τη σύζυγό του Άννα, η κηδεία της οποίας έγινε χθες στον Άγιο Δημήτριο Ψυχικού, με παρόντες πολλούς πολιτικούς καθώς και εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου.

“Τα τελευταία δυόμισι χρόνια έδωσες μια μεγάλη και άνιση μάχη. Δεν λιγοψύχησες, έδειξες δύναμη και αξιοπρέπεια, σαν γνήσια Σφακιανή. Τα παιδιά σου και εγώ κάναμε ό, τι ήταν δυνατό, αλλά η μάχη χάθηκε. Φέυγεις, Άννα, και αφήνεις δυσαναπλήρωτο κενό σε μένα, στα παιδιά και στα εγγόνια μας.

Ήσουν μια μοναδική γυναίκα, με αγάπη για τους ανθρώπους σου και την οικογένειά σου. Περίσσευαν η αγάπη, η ανθρωπιά, η κατανόηση και η εμπιστοσύνη. Ήσουν η ψυχή και το οξυγόνο της.

Όσον αφορά εμένα, ήσουν η ιδανική σύντροφος. Δεν θα μπορούσα να βρω καλύτερη. Και θα ήθελα να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τα 58 χρόνια που περάσαμε μαζί, και όλα αυτά που μας προσέφερες. Στάθηκες πλάι μου σαν βράχος, σαν ασπίδα, και πάντα τις επιλογές μου τις στήριζες. Εκεί που θα πας, κράτησε μια θέση, όταν θα φύγω και εγώ, για να έρθω κοντά σου και να είμαστε πάντα μαζί.

Γλυκιά μου Άννα, καλό ταξίδι, καλή αντάμωση”, είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Μπόμπολας στον επικήδειο που εκφώνησε για τη γυναίκα της ζωής του, Άννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...