Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013

Έρευνα για τους μετόχους του E Channel

Σε υπόθεση με πολλά ερωτηματικά εξελίσσεται αυτή της μεταβίβασης της «Ραδιοτηλεοπτικής ΑΕ» από το ΚΚΕ στην «A-Orizon Media Ltd». Το ΕΣΡ μπορεί να βιάστηκε να αναρτήσει στην ιστοσελίδα του το νέο ιδιοκτήτη της εταιρείας που απέκτησε το 902 TV (νυν E- Channel) και τον 902 Αριστερά στα FM, όμως τα πρώτα στοιχεία της έρευνας των επιστημόνων του ΕΣΡ, δείχνουν πως υπάρχουν τρύπες στη διαδικασία.

Χθες ο πρόεδρος του ΕΣΡ, Ι. Λασκαρίδης ανακοίνωσε πως υπέγραψε έγγραφο με το οποίο ζητούνται επιπλέον δεδομένα για τη μεταβίβαση. Επιπλέον το κλίμα των ημερών, με την αποκάλυψη πως η Χρυσή Αυγή διαπραγματευόταν με ιδιοκτήτη καναλιού για την εξαγορά του, κάνουν τα μέλη του πολύ επιφυλακτικά. Μπορεί στο ΔΣ να εμφανίστηκαν πρόσωπα όπως ο Σεραφείμ Φυντάνιδης στη θέση του προέδρου της «Ραδιοτηλεοπτικής» το μεγάλο ερώτημα είναι ποιο είναι το φυσικό πρόσωπο που αγόρασε το ραδιοφωνικό και τον τηλεοπτικό σταθμό, κι αν υπήρχε ενδεχόμενο νέας πώλησής τους.

Το ΕΣΡ από τη μεριά του, με απόφαση της Ολομέλειας προχώρησε χθες σε ένα επιπλέον μέτρο. Ζήτησε για πρώτη φορά από τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας, στους οποίους περιλαμβάνεται το E Channel, αλλά και η κυβερνητική «Δ.Τ.» να υποβάλλουν στοιχεία για τα προγράμματα τους, αναλυτικά σε σχέση με το είδος (πχ δελτίο ειδήσεων, σειρά), το έτος παραγωγής, το φορέα του και αν μεταδίδεται σε επανάληψη. Μετά από πολύ καιρό θέτει σε εφαρμογή σχετικό άρθρο του νόμου 3592/2007 , ζητώντας την αποστολή έστω και του προσωρινού προγράμματος των σταθμών εθνικής εμβέλειας.



media-industry.blogspot.grEnhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...