Έχοντας παραστάσεις από τη δημοσιογραφία στο εξωτερικό, και ειδικότερα στις ΗΠΑ, η Σύλβια Κλιμάκη μάλλον δεν χρειάζεται ιδιαίτερες παραινέσεις για να κατανοήσει, και στη συνέχεια να αξιοποιήσει την προστιθέμενη αξία των social media, για την προώθηση και ενίσχυση της δουλειάς κάποιου, πολύ περισσότερο στα ΜΜΕ.
Έτσι, μέσω των προσωπικών λογαριασμών της στο Twitter, το Facebook και το Instagram, από τα μέσα της εβδομάδας κιόλας ξεκινάει να δίνει teasers των θεμάτων που θα παρουσιάσει την Κυριακή στην εκπομπή της “Στην Πράξη”, στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Σήμερα για παράδειγμα, προέβαλε την “Ένωση μαζί για το παιδί”, και το “tradenow.gr”.
Έτσι, μέσω των προσωπικών λογαριασμών της στο Twitter, το Facebook και το Instagram, από τα μέσα της εβδομάδας κιόλας ξεκινάει να δίνει teasers των θεμάτων που θα παρουσιάσει την Κυριακή στην εκπομπή της “Στην Πράξη”, στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Σήμερα για παράδειγμα, προέβαλε την “Ένωση μαζί για το παιδί”, και το “tradenow.gr”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά