Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Σταμάτης Μαλέλης: «Στο Star είχε πάψει να έχει ενδιαφέρον για μένα»

Για τις ξαφνικές αποφάσεις που πήρε πρόσφατα για την επαγγελματική του συνέχεια οι οποίες βέβαια δεν θα μπορούσαν παρά να επηρεάσουν και την προσωπική του ζωή μίλησε για πρώτη φορά ο Σταμάτης Μαλέλης.




Ο άλλοτε ισχυρός άντρας του Star και νυν του ΣΚΑΪ αποκαλύπτει πως ενώ είχε αποφασίσει να κάνει πιο... χαλαρά τη δουλειά του στο κανάλι της Κηφισιάς μετά από το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε, όλα άλλαξαν όταν δέχτηκε την πρόταση από το ΣΚΑΪ. 

«Μπήκε ο διάολος μέσα μου και ήθελα να συνεχίσω ένα με δύο χρόνια ακόμα... Όλη μου η ζωή είναι ένας διχασμός, δεν μπορούσα να πω όχι στην πρόταση του ΣΚΑΪ. Είναι η μεγάλη μου αγάπη και θα ήταν σαν να έλεγα όχι στη ζωή!» λέει ο ίδιος στο full life και συνεχίζει:

«Είμαι ταυτισμένος με αυτό το κανάλι. Επιπλέον, στο star είχε πάψει να έχει ενδιαφέρον για μένα, κάναμε τα ίδια και τα ίδια... Ενώ όταν αποφασίστηκε η αλλαγή, είχα πάρει τις αποφάσεις μου. Είχα πει ότι φεύγω πριν ανακοινωθεί η έλευση του Νίκου Χατζηνικολάου και η ανάληψη του δελτίου από τη Μάρα Ζαχαρέα. Νομίζω όμως ότι λήξαμε αγαπημένοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...