Πέμπτη, 10 Οκτωβρίου 2013

Επιμένουν στην ΕΡΤ με ρεκόρ θεαματικότητας


Τέσσερις μήνες μετά το “λουκέτο” στην ΕΡΤ το πρόγραμμα των εργαζομένων έχει βρει μεγάλη απήχηση στον κόσμο μέσω του ιστότοπου ertopen αλλά και από όσες πλατφόρμες έχει εκπέμψει μέχρι στιγμής. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους…


Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει το ertopen.com μέσα στο τετράμηνο καταγράφηκαν περισσότερες από 20 εκατομμύρια «θεάσεις», που αντιστοιχούν σε περί τα 5,3 εκατομμύρια θεάσεις ανά μήνα, ή περί τις 167.640 θεάσεις την ημέρα.

Συνολικά στο διάστημα αυτό έχουν καταγραφεί πάνω από 10 εκατομμύρια ωρών (τηλε)θέασης, πάνω από πέντε εκατομμύρια επισκέψεις και σχεδόν τρία εκατομμύρια μοναδικοί επισκέπτες εντός του τετραμήνου.

Όσον αφορά στα social media, μόνο στο Twitter σχεδόν 22 χιλιάδες άνθρωποι που μας ακολουθούν λαμβάνουν άμεσα και σε «πραγματικό χρόνο» ό,τι κι αν δημοσιεύουμε στο ERTOpen.com – χωρίς, βέβαια, να μπορούμε να καταμετρήσουμε τον παράγοντα διάδοσης κάθε ανάρτησής μας, καθώς οι ίδιοι επαναδημοσιεύουν και διακινούν στους κύκλους τους ό,τι θεωρούν αξιομνημόνευτο.

Άλλωστε, σημειώνεται, το hash tag #ERT στο Twitter υπήρξε επί μακρόν το δημοφιλέστερο στη χώρα και επαναναδυόταν κάθε τόσο στη δεκάδα, αναλόγως των εξελίξεων.

Στο YouTube το «κανάλι» της ΕΡΤ έχει σχεδόν 7,5 χιλιάδες εγγεγραμμένους «φίλους», εκ των οποίων περίπου 6.700 ενεγράφησαν μετά την 11 Ιουνίου.

Στο Facebook 53 χιλιάδες «Likes» ακολουθούν και τακτικά ενημερώνονται από το πρόγραμμα των εργαζομένων της ΕΡΤ ενώ περίπου 35 χιλιάδες ανέπτυξαν κάποιου είδους «διάδραση» με το περιεχόμενο.

Χαρακτηριστικό ότι “όταν πρώτη η ERTOpen μετέδωσε μέσα στη νύχτα πως η δολοφονία του Παύλου Φύσσα δεν ήταν συμπλοκή οπαδών ή κάτι ανάλογο, αλλά ειδεχθές έγκλημα με κίνητρα πολιτικά, την ανάρτηση αυτή, στο Facebook και μόνο, είδαν πάνω από 180 χιλιάδες άνθρωποι – που, φυσικά, δεν την κράτησαν «για πάρτη τους» μονάχα…”

Όλα αυτά, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση στην ιστοσελίδα των εργαζομένων της ΕΡΤ, “μας προσφέρουνε απλόχερα, πιστεύουμε, την αίσθηση της δικαίωσης του αγώνα που διεξάγουμε, τουλάχιστον εκεί που μετρά: στις συνειδήσεις του κοινού, των πολιτών που διψάνε για ανεξάρτητη, ποιοτική και ανοιχτή ενημέρωση και ψυχαγωγία, ενώ βρίσκονται στη δίνη ενός αδυσώπητα επιφανειακού ραδιοτηλεοπτικού τοπίου, που σπανίως μόνο κάνει κάτι περισσότερο απ’ το να συδαυλίζει τον καταναλωτισμό και την ανούσια σπατάλη – χρημάτων, αλλά κυρίως χρόνου κι εγκεφαλικών κυττάρων...”

Διαβάστε περισσότερα μέσα από το ertopen.com
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε το σχόλιο σας. Υβριστικά και διαφημιστικά μηνύματα ΔΕΝ γίνονται δεκτά

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...